woensdag 28 oktober 2015

Hello... is it me you're looking for?

Beetje stilletjes hier de laatste tijd he...
Ik heb wat pillen te slikken gehad de afgelopen maanden, figuurlijk dan.  Maar ik heb mezelf zo goed mogelijk terug opgeraapt, en als ik het allemaal een plaats heb kunnen geven, zal ik er nog wel eens over uitweiden.  De dag dat ik er mee kan lachen.  Beloofd!

Verder is het hier rustig.  Behalve dan toen de zoon besliste om uit te testen of hij sterker was dan een glazen deur.  Surprise... NOT: het werd 1-0 voor de deur.  ;-)  Gevolg: paar hechtingen, en binnenkort een stoer litteken!  Maar al bij al valt het nog mee, het had véél erger kunnen zijn!  Ook voor mijn portemonnee trouwens, gelukkig ben ik goed verzekerd... :-S

En stilaan geraak ik in najaarsmodus...  Zal wel liggen aan die sint-snoepgoed dat nu al in de rekken ligt.  En als ik aan Sinterklaas denk, denk ik aan december, ergo Kerst en Nieuw.  En ook aan veel uitgeven.  En mijn portemonnee is nog aan het bekomen van de dure maand september.  :-S




4 opmerkingen:

  1. Oei.
    Dat moet een klap geweest zijn als hij door glas gegaan is want normaal kan en mag dat niet meer. Was dat op een school? Want het moet allemaal speciaal glas zijn zodat ze net amper kunnen breken en tegen een stoot kunnen...
    Mijn man doet in glas en heel veel herstellingen ook van inbraken, maar zeer weinig van bijvoorbeeld een kind.
    Ja. Glas is heel duur. Onze klanten schrikken regelmatig als ze een offerte laten maken.

    En september was hier ook amai voor de portemonnee.

    Sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen, het is niet op school gebeurd. Het was de buitendeur van een oud appartementsgebouw... dus nog geen dubbel- of speciaal veiligheidsglas. Geen idee hoeveel het zal kosten, momenteel is het: verzekeringen ondereen! ;-) September is pokkeduur, en ik vloek zo hard op die elektriciteitsfactuur die alsmaar stijgt, aaargh! :-(

      Verwijderen
  2. Had je al wel gemist ja! Fijn je weer te lezen. Wat een schrik, dat ongeluk met zoon en deur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat die najaarsmodus maar komen, al is het wel even wennen aan de koude.
    Die klap van zoonlief moet wat stress met zich meegebracht hebben. Hopelijk is het ondertussen al goed genezen.

    BeantwoordenVerwijderen